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가치 있는 홈 업그레이드와 그렇지 않은 홈 업그레이드는 무엇입니까?

by 알렉시안 2022. 5. 22.
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GAF가 후원합니다 – 달력을 표시합니다.4월이 되면 주택 구입 성수기가 시작됩니다. 이 4개월은 일반적으로 연간 주택 거래의 40% 이상을 차지합니다. 그 이유는 매우 분명합니다. 날씨는 더 좋고, 휴일은 먼 기억이고, 아이들이 있는 가족들은 새 학년이 시작되기 전에 이사하는 것을 선호합니다.따라서 판매를 원하시거나 테스트 반응을 변경하고 싶으시면, 이제 어떤 업그레이드가 잠재적 구매자의 눈높이에 맞는 주택 가치를 높이고 어떤 업그레이드가 주택의 가치를 떨어뜨리는지 알아보시기 바랍니다.또한 Modeling Magazine의 Cost vs.에 따르면 업그레이드의 첫 번째 규칙을 절대 잊지 마십시오. 2019년 가치 보고서: "부동산 중개인처럼 생각하십시오." 왜 "커브 어필"과 "첫 인상"에 집중하는지 읽어 보십시오."* 그럴만한 가치가 있어요. 새 차고 문이요. 그것은 상대적으로 낮은 비용 덕분에 부분적으로 투자 수익률 97.5%로 잡지의 프로젝트 목록에서 1위를 차지했습니다. 그리고 뉴욕시의 모든 것이 더 비싸다고 의심해 본 적이 있는 사람들을 위해, 창문이 달린 그 고강도 강철 문은 전국 평균 3,611달러보다 426달러 더 비쌉니다. * 그럴 가치가 없습니다: 고급 욕실 리모델링입니다. 6만 달러 정도를 절약할 수 있는 쉬운 방법을 원하십니까? 반복하지 말고, 반복하지 마세요 – 꿈의 소용돌이 욕조, 가열된 수건 바, 돌 받침대를 설치하는 데 쓰세요.왜냐고요? 그건 당신의 꿈이기 때문이죠. 그리고 Modeling 잡지는 "미적 취향의 엄청난 차이 때문에, 한 사람의 우아한 새 목욕은 다른 예상 구매자들에 의해 "태스크하고 구식이며 재설정이 절실히 필요한" 것으로 간주될 것입니다."* 더 큰 양탄자요. 부동산 거물들이 실제로 사용하는 속임수는 더 커진다는 것은 일부 부동산 거물들이 사용하는 속임수입니다. 거실이 집의 첫 번째 인테리어 부분일 가능성이 높기 때문에, 구매자들은 집의 전체 크기를 추측하기 위해 거실에서 외삽하는 것에 걸어야 합니다.에르고, 방이 더 넓어 보이게 하는 것이 목표이기 때문에… 적어도 일부 구매자들은 양탄자의 크기에 따라 방의 크기를 판단할 것입니다.동양식 근사한 것 같아요? * 그럴 가치도 없습니다. 미드레인지 백야드 파티오입니다. 뒷마당에 있죠? – "뒤로"를 강조합니다. 그래서 투자 수익률이 55.2%에 불과했던 겁니다.* 그럴만한 가치가 있어요. 새 지붕이요. Credit.com은 "구매자는 이미 설치된 제품에 대해 프리미엄을 지불합니다.설마 농담이겠지. 사실, 집의 가장 눈에 띄는 부분이기 때문에, 여러분은 그 지붕을 궁극의 연석 강화제라고 부를지도 모릅니다. 만약 구매자들이 그들이 보는 것을 좋아한다면, 여러분은 집에 반쯤 갔을 것이고, 만약 그들이 좋아하지 않는다면, 그들은 더 많은 증오할 것들을 찾을 것이고, 분명히 그들의 지갑을 빨리 열지 않을 것입니다.또는, Modeling 잡지가 "이러한 인상이 주는 영향은 구매자가 기꺼이 주택 구입 비용을 지불할 수 있는 기반을 마련하는 데 매우 중요합니다."라고 말합니다.지붕을 교체해야 한다면 북미 최대 지붕 제조업체인 GAF(gaf.com)의 가장 잘 팔리는 팀버라인 지붕 판넬 라인을 확인해 보세요. 이 대상포장은 매우 저렴한 가격에 고급스러운 느낌을 줍니다.그리고 기억하세요: Credit.com에서는 새 지붕을 구매자에게 "상호작용 도구"로 사용하는 것을 두려워하지 마십시오.* 그럴 가치도 없습니다. 대규모 고급 주방 리모델링입니다. 또 다른 문제는 "미적 취향의 차이"입니다. 필요하다면 벽이나 캐비닛을 다시 칠하는 것에 집착하는 것이 더 낫습니다.

 

 

 

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Which Home Upgrades Are Worth It and Which Aren’t

– Sponsored by GAF – Mark your calendars.Come April, we’re looking at the start of peak home buying season – the four months that generally account for more than 40 percent of annual housing transactions. The reasons are pretty obvious: The weather is (cross your fingers) nicer, the holidays are a distant memory, and families with kids prefer to relocate before the start of a new school year.So if you’re eager to sell – or just want to make some changes to test reactions – now’s the time to save yourself some grief by learning which upgrades increase your house’s value in potential buyers’ eyes and which leave them stone cold.And while you’re at it, never forget the first rule of upgrades, according to Remodeling magazine’s Cost vs. Value Report for 2019: "Think like a real-estate broker." Read on to see why that includes focusing heavily on "curb appeal" and "first impressions."* Worth it: a new garage door. It ranked first on the magazine’s list of projects, with a 97.5 percent return on investment thanks in part to its relatively low cost. And for anyone who ever doubted that everything is pricier in New York City, that same high-tensile-strength steel door with windows costs $426 more there than the national average of $3,611.* Not worth it: upscale bathroom remodeling. Want an easy way to save $60,000 or so? Don’t – repeat, don’t – spend it on installing the whirlpool tub, heated towel bars, and stone countertops of your dreams.Why? Because they’re your dreams. And as Remodeling magazine notes, "Because of the vast differences in aesthetic tastes, one person’s elegant new bath will be viewed by a range of other prospective buyers as "tacky and outdated and in desperate need of a reset."* Worth it: a bigger rug. Going bigger is actually a trick some real estate moguls have been known to use. Since the living room is likely the first interior part of the house buyers will see – and, remember, first impressions matter – bet on them extrapolating from it to guesstimate the entire size of the house.Ergo, since the goal is to make the room seem more spacious …At least some buyers will judge the size of a room based on the size of the rug.A nice Oriental one perhaps? * Not worth it: a midrange backyard patio. It’s in the backyard, right? – emphasis on "back." Which explains why it only garnered a 55.2 percent return on investment.* Worth it: a new roof. "Buyers pay a premium for one already in place," Credit.com has observed.No kidding. In fact, given that it’s such a prominent part of the house, you might call the roof the ultimate curb enhancer: If buyers like what they see, you’re halfway home; if they don’t, they may look for even more things to hate and certainly won’t be quick to open their wallets.Or, as Remodeling magazine says about curb appeal: "The impact these impressions make is critical in setting the stage for what a buyer is willing to pay for a home."If your roof needs replacing, check out the best-selling Timberline roofing shingle line from GAF (gaf.com), North America’s largest roofing manufacturer. The shingles have the look of luxury at a very affordable price.And remember: Don’t be afraid to use a new roof as the "negotiating tool" with buyers that Credit.com says it is.* Not worth it: a major upscale kitchen remodel. Another of those "differences in aesthetic tastes" issues. Better off to stick to repainting the walls or resurfacing cabinets, if need be. 

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