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집을 사거나 파는 사람을 위한 4가지 내부자 팁입니다.

by 알렉시안 2022. 5. 22.
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GAF가 후원합니다 – 얼마나 많은 주택에 대해 더 높은 가격을 제시받았습니까? 만약 여러분이 구매자들에게서 한 입도 얻어낼 수 없는 주인이라면, - 어떤 사람들은 심지어 안으로 들어가려고조차 하지 않지만 - 여러분은 비명을 지르고 싶어지기 시작하나요?네, 구매자와 판매자 모두 시간이 까다롭습니다."밀레니얼 세대들 사이의 증가하는 수요, 충분한 고용, 그리고 강한 경제는 제한된 재고와 부딪혔습니다," 워싱턴 포스트는 "물가 상승을 부채질합니다."라고 보도했습니다.무엇을 해야 해요? 최고의 내부 정보 요령을 보려면 계속 읽어 보십시오.* 1월과 2월은 구매하기에 가장 좋은 달입니다. 시장에 시간을 맞추려고 해서는 안 된다고 경고하는 "전문가"는 잊어버리세요. 너드 월렛의 최근 연구는 그 두 달 동안 집값이 일반적으로 6월과 8월에 비해 8.45% 저렴하다는 것을 보여줍니다.사실, 대부분의 판매자들이 봄이나 여름 성수기에 집을 나열하는 것을 고려할 때, 고르는 물건은 더 얇을 수 있습니다. 하지만, 아마도 St. Barts와 같은 곳에서 겨울을 나고 있을 것입니다. 많은 현금을 가지고 있는 구매자들과 맞설 가능성이 적을 뿐만 아니라, 여러분은 오랜 시간 동안 검증된 진실로부터 이익을 얻을 것입니다. "만약 그들의 집이 가을이나 겨울에 (아직도) 시장에 나와 있다면, 그들은 문을 닫기를 열망할 것입니다."라고 주택 개선 웹사이트 BobVila.com는 말합니다.현재 미국 내 주택의 중간 가격이 275,000달러로 책정되어 있는 가운데, 8.45%의 "할인"은 23,000달러 이상의 매우 저렴한 거스름돈 절감 효과로 이어지며, 샌프란시스코와 같은 더 비싼 도시에서는 훨씬 더 많은 비용을 절감할 수 있습니다.반면, Zillow.com에 따르면, 셀러는 5월 상반기에 가장 잘한다고 합니다.* Z세대는 구매가 빠릅니다. 우리는 요즘 밀레니얼 세대에 대해 많이 듣지만, 1995년 이후에 태어난 사람들은 아주 좋은 이유로 질로의 관심을 끌었습니다. 그들이 살 때, 그들은 "빨리" 삽니다.Z세대 구매자의 3분의 2 이상이 3개월 미만의 검색 시간을 보낸 데 비해 밀레니얼 세대의 54%와 제너레이션 Xers(1965년에서 1976년 사이 출생)와 베이비붐 세대의 절반도 채 되지 않았습니다.관심을 끌 수 있는 가장 좋은 방법 중 하나는 무엇일까요? 스마트 홈 기능으로 휴대폰에서 거의 모든 것을 원격으로 제어할 수 있습니다.* 새 지붕은 주택의 재판매 가치를 높일 수 있는 확실한 방법입니다. 리모델링 잡지의 연간 비용 대 비용 문제에 대한 지속적인 관심입니다. 가치 보고서, 지붕은 종종 예비 구매자들이 차에서 내리기도 전에 가장 먼저 알아차립니다. 그리고 만약 여러분의 것이 이 지역에서 팔리는 다른 것들과 비교해서, 혹은 더 나쁜 것은, "트위스터"에서 나온 것 처럼 보인다면, 그것은 니블이 부족한 것을 설명할 수 있습니다.뉴저지 몽클레어에 있는 소더비의 영업 담당 직원인 Patsy O'Neill은 이러한 효과를 직접 목격했습니다."만약 당신의 현재 지붕이 눈에 거슬린다면, 구매자들은 당신이 사는 곳에서 그들이 싫어하는 다른 것들을 발견하게 될 것입니다. 사람들의 마음이 작용하는 방식일 뿐입니다."지붕이 더 이상 깎지 않는다고요? 북미 최대의 지붕 제조업체인 GAF(gaf.com)의 인기 있는 Timberline 지붕 판넬 라인을 저렴한 가격에 고급스러운 외관을 고려할 수 있습니다. 더욱 고급스러운 선택: 같은 회사의 Designer Shingle 제품 라인입니다.* 온라인 승산 게임을 하세요. "연구들은 온라인에 6개 이상의 목록 사진을 가진 집들이 구매자들에 의해 볼 가능성이 두 배 더 높다는 것을 보여줍니다," Trulia.com가 보도합니다.물론, 그것은 당신이 팔려고 하는 집이 사진 찍기에 적합한 경우에만 해당됩니다. (위의 "새 지붕" 참조) 그렇지 않다면, 이 팁은 건너뛰는 것이 좋을 수도 있습니다.

 

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4 Insider Tips for Anyone Buying or Selling A House

– Sponsored by GAF – How many houses have you been outbid on? And if you’re an owner who can’t even get a nibble out of buyers – if some barely even bother stepping inside – are you starting to feel like screaming?Yes, times are tricky for both buyers and sellers."Rising demand among millennials, full employment, and the strong economy have bumped against limited inventory," the Washington Post reported, "which fuels price increases."What to do? Read on for some of the best insider tips.* January and February are the best months to buy. Forget the "experts" who warn you shouldn’t try to time the market. A recent study from NerdWallet shows houses typically cost 8.45 percent less during those two months than in June and August.True, the pickings might be slimmer, given that most sellers list a house in the peak spring or summer seasons. However, not only are you less likely to be up against buyers with wads of cash – they’re probably wintering in the likes of St. Barts – but you’ll also stand to profit from a time-tested truth. "If their home is (still) on the market in fall or winter," notes the home improvement website BobVila.com, "chances are they’ll be eager to close."With the median price of homes currently listed in the U.S. at $275,000, that 8.45 percent "discount" translates into a very un-chump change savings of more than $23,000 – and a lot more in pricier cities like San Francisco.Sellers, on the other hand, do best in the first half of May, according to Zillow.com.* Generation Z is quick to buy. We hear so much about Millennials these days, but those born after 1995 caught Zillow’s attention for a very good reason: When they buy, they buy "quickly."More than two-thirds of those Gen Z buyers spent less than three months on their search, compared to 54 percent of Millennials and less than half of both Gen Xers (born between 1965 and 1976) and Baby Boomers.One of the best ways to pique their interest? Smart home features that allow just about anything to be remotely controlled on their phones.* A new roof is a sure-fire way to boost a home’s resale value. A perennial fixture on Remodeling magazine’s annual Cost vs. Value Report, roofs are often the first thing prospective buyers notice even before exiting their cars. And if yours pales in comparison to others up for sale in the area – or worse, looks like something out of "Twister" – that could explain the lack of nibbles.Patsy O’Neill, a sales associate with Sotheby’s in Montclair, New Jersey, has witnessed this effect first-hand."If your current roof is an eyesore," she says emphatically, "buyers will be predisposed to find other things they hate about your place. It’s just the way people’s minds work."Your roof no longer cutting it? You might want to check out the popular Timberline roofing shingle line from GAF (gaf.com), North America’s largest roofing manufacturer, given their look of luxury at affordable prices. An even more upscale choice: the Designer Shingle line from the same company.* Play the online odds. "Studies show that homes with more than six listing photos online are twice as likely to be viewed by buyers," Trulia.com reports.Of course, that only applies if the house you’re trying to sell is photo-worthy. (See "New Roof" above.) And if it isn’t … well, let’s just say you might want to skip this tip.

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